VACATION PLANS

 Det har hunnit blivit söndag kväll nu igen, utan att jag uppdaterat bloggen på en vecka. Det finns risk för att det börjar bli lite till en vana, fast samtidigt unnar jag mig att syssla med annat än bloggen vilket är positivt. Fast denna veckas lediga kvällstimmar har faktiskt spenderats framför datorn. Jag har tillsammans med två andra tjejer, en tyska och en argentiska, febrilt letat resor. I torsdags klirrade vi hem flygbiljetter till Miami efter mycket om och men. Boende är fortfarande oklart, eftersom att vi inte lyckas enas på den punkten. Återkommer mer om det senare. Ikväll ska vi också boka kryssningsresa till Bahamas med två nätters övernattning där, om det nu går som det ska. Den 19 juni åker i i vilket fall iväg till varma partystaden Miami för en vecka av roligheter.
 Som om det inte vore nog med det så finns det andra roliga och viktiga datum att se fram emot. För om två veckor åker jag till Niagarafallen och Kanada för en helg. Och dessförinnan ska jag hinna fylla år. Och så har jag bokat hemresa till Sverige också. Med största sannolikhet reser jag hem den 9 augusti till Sverige. För att hälsa på nära och kära innan jag flyttar till Linköping för att börja plugga den 17onde. Inget lugn och ro för mig inte utan här kör vi pang på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0