MIAMI

Ikväll ska tjejerna ut och partajja. Själv ska jag iväg på manikyr och sedan packa den sista som behövs, såsom solkräm, bikinis och klänningar. För tidigt tidigt imorgon lyfter planet från Newark som ska ta mig, Paola samt Claudia till Miami. En veckas semester väntar, och gud så jag längtat. Jag har jobbat i 10 månqader i sträck och ska äntligen vila ut på stranden, hoppas jag. På tisdag tar vi en cruise till Bahamas för att stanna på hotell över två nätter. Sedan återvänder vi till Miami för att njuta ordentligt. Hem till Jersey kommer vi nästa söndag i tid för att delta i det midsommar firande som Hanna planerar för fullt. Gulligt av henne, eftersom jag blev lite ledsen då jag insåg att jag missar det stora firande på Manhattan. Lite konstigt att bli patriotisk och fira midsommar härborta, när man hemma i
Sverige inte bryr sig så mycket. Men det är roligast på det sättet! Efter midsommar firande i Glen Ridge nästa lördag ska det bli utgång i storstan. Jag har ju inte så många helger kvar nu så det gäller att passa på. Vem trodde föresten att de orden skulle komma från min mun, jag som är den största passa på hataren världen skådat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0