GREETINGS

Bara för att jag är dålig på att höra av mig till alla er nära och kära där hemma betyder inte det att jag inte tänker på er och saknar er. För det gör jag, oerhört mycket. På tisdagskvällen den 10onde augusti landar jag på svensk mark igen och jag ser fram emot att träffa er alla!
"Just nu sitter jag på flygplatsen och längtar tillbaka till stranden i Miami. Jag, tyska Paola och argentinska Claudia har pressat i solen, badat i massor, ätit gott och varit på Alligatorsafari här i Florida. Vi hälsade också på i paradiset, Bahamas! Vi vilade i hängmattor, åt massa fisk och skaldjur, snorklade och såg fina fiskar, sköldpaddor och sting rockor!? Hoppas du har det bra! Vi ses om 6 veckor! Puss och Kram Anna"

Sedan har jag också försökt ett höra av mig, men inte riktigt lyckats hela vägen fram. Som de vykort jag skrev i Miami men som liksom aldrig blev postade. Och nu är jag hemma om nästan 4 veckor, och då kan jag ju berätta allt face to face istället, cant wait!! Tack för allt stöd under årets gång. Snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Haaanna

Stumpan. Härligt att höra lite positiviteter om hemfärd.. :)

Det kommer att bli massa bra!

2010-07-10 @ 06:28:37
URL: http://aupairinusa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Längtaaaaar!! <3

2010-07-10 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0