3 WEEKS

Igår hade jag tre veckor kvar i landet där allt är lite större och lite bättre. Idag har jag en dag mindre kvar. Jag kan inte förstå hur ett år har hunnit passera så fort, samtidigt som jag känner att jag gjort mycket och utnyttjat det till fullo. De sista tre veckorna ska jag bara passa på att njuta och lägga tid på det jag vill och känner för. Därför blir bloggen lidande. Hoppas ni har överseende med det. Snart ses vi igen svennar! Tills dess får ni ha de underbart, för det ska jag se till att ha det!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar! Nedräkningen började för längesedan. Det ska till och med bli riktigt roligt att städa ditt rum.

2010-07-21 @ 11:18:40
Postat av: Haaanna

Jag förstår inte att tiden går och gått så fort... Dock är det skönt efter all hemlängtan jag haft.

Men ändå. Nu i slutet ser man tillbaka på 6 månader som bara ruuusat förbi.....

2010-07-22 @ 00:12:57
URL: http://aupairinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0