LEAVING ON A JETPLANE

Idag är dagen jag för fruktat ska komma, men som jag också sett fram emot. Dagen jag måste lämna allt och alla jag tycker om i USA. Men också dagen som tar mig hem till alla er därhemma som jag bryr mig om. Väskorna är fyllda (!?) även om mitt rum är stökigare än någonsin med saker som måste stoppas ned i någon av de tre väskorna. Men panik känslan över packningen är ingeting emot den jag har för att lämna alla bakom mig. Det är bara för overkligt. Som att jag nu ska lämna en dröm, ett års tillvaro som varit lite på låtsas, för att komma tillbaka till det verkliga livet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu en ny period i ditt liv väntar. En som många tycker är hur kul som helst. Se fram mot alla roliga "meetings" i Europas storstäder.

Jag tycker i alla fall att det ska bli underbart att du kommer hem även om det bara är för ett tag

2010-08-10 @ 09:34:40
Postat av: kajsa

åhh. älskar bilden

2010-08-25 @ 21:51:05
URL: http://kaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0